Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ



Πριν μερικές μέρες όπως και κάθε χρόνο ξεκρέμασα τη σημαία από το δωμάτιο μου και την κρέμασα στο μπαλκόνι λόγο πάντοτε της εθνικής επετείου της 28ης. Το είδε λοιπόν ο πατέρας μου και μου λέει

"Παιδί μου γιατί την κρέμασες τη σημαία; Δημόσιο κτίριο είμαστε; Αυτό που ψάχνεις δεν υπάρχει πλέον, Έλληνες δεν υπάρχουν πλέον, έχουν γίνει όλοι λαμόγια και προδότες, που δεν τους νοιάζει ούτε πατρίδα ούτε θρησκεία ούτε τίποτα τέτοιο. Πάει πεθάναν οι Έλληνες οι αληθινοί, αυτοί που την αγαπούσαν πραγματικά πέθαναν γι' αυτήν. Αυτοί που είναι τώρα εκεί έξω είναι απλά απομεινάρια που σιγά σιγά θα εξαφανιστούν και αυτοί''

Προβληματίστηκα και λέω λες να έχει δίκιο; Ξένοι ρεπόρτερ, οικονομολόγοι κλπ λένε συνέχεια πως οι Έλληνες θα έπρεπε να είχαν επαναστατήσει ΗΔΗ με τα μέτρα που έχει πάρει το ΠΑΣΟΚ μέχρι τώρα αλλά το μόνο που βλέπω εγώ γύρω μου είναι πλήρης απάθεια. Εσείς τι λέτε υπάρχουν ακόμη Έλληνες, υπάρχει Ελλάδα;

Ας βάλουμε ξυπνητήρι επιτέλους και ας δείξουμε στους Ευρωπαίους τι εστί Έλληνας όπως κάναμε και το 21.

Δεν υπάρχουν σχόλια: