Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΝΑ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ - ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΑ


ΠΡΟΣ:
Α) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ:
1) Πρωθυπουργός της χώρας, 2) Πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, 3) Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., 4) Γ.Γ του Κ.Κ.Ε., 5) Πρόεδρος του Συνασπισμού.
Β) ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ:
1) Έθνος, 2) ΤΑ ΝΕΑ, 3) Το ΒΗΜΑ, 4) Καθημερινή, 5) Αδέσμευτος τύπος, 6) Πρώτο Θέμα
Γ) ΤΡΑΠΕΖΕΣ μέσω e-mail των ιστοσελίδων τους και ταχυδρομείου:
1) ALPHA ΒΑΝΚ, 2) Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας, 3) Τράπεζα Πειραιώς
Δ) ΤΑΜΕΙΑ μέσω e-mail των ιστοσελίδων τους και ταχυδρομείου: Ο.Α.Ε.Ε.
Ε) BLOGS μέσω άμεσου e-mail ή μέσω e-mail των ιστοσελίδων τους (με τη προτροπή της διάδοσης λόγω αριθμού):
1) mandata, 2) ksipnistere, 3) tromaktiko, 4) zougla.gr, 5) fimotro, 6) News 24
7, 7) Press-gr, 8) ANTI WEBLOG, 9) e-NEWSandVIEWS, 10) Ας μιλήσουμε επιτέλους, 11) Η διαδρομή, 12) ktikio, 13) sarotiko, 14) TVXS, 15) Contra channel (makeleio.xios), 16) Αποκαλυπτικό δελτίο, 17) Real.gr, και άλλα με αίτημα διάδοσης.


Κύριοι,
Ονομάζομαι Σ. Βασιλειάδης και αποφάσισα να προβώ σε μια δημόσια δήλωση σαν ένας χρεοκοπημένος πολίτης που ζει (ή προσπαθεί να ζήσει) σε μια -παραδόξως- μη χρεοκοπημένη χώρα.
Με τη παρούσα καταγγελτική επιστολή, θα ήθελα να δηλώσω δημοσίως στάση των δραστηριοτήτων μου και των πληρωμών μου απέναντι στα χρέη που συσσωρεύτηκαν τόσο από τις δικές μου επιλογές αλλά όσο και από τις κακές κυβερνητικά διαχειριστικές επιλογές εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένου του μηνός Σεπτεμβρίου 2010 και μέρους του μηνός Οκτωβρίου, υπήρξα άψογος στις οικονομικές μου υποχρεώσεις ως προς τα δάνεια και κάρτες μου καθώς και τις λοιπές δοσοληψίες μου, χωρίς όμως να τυγχάνω ευνοϊκότερης συμπεριφοράς όπως οι τράπεζες, ALPHA ΒΑΝΚ και Ε.Τ.Ε με τις οποίες συνδιαλλάχτηκα, την υπόσχονταν απέναντι στους φερέγγυους πελάτες τους. Με λύπη μου λοιπόν, ΣΤΑΜΑΤΑΩ να πληρώνω τις τραπεζιτικές και λοιπές υποχρεώσεις μου αφού στα 50+ χρόνια μου είμαι άνεργος πλέον και στα πρόθυρα απροόπτων καταστάσεων.
Δεν είναι επαγγελματίας άνεργος (οι αποδέκτες Α θα λάβουν συνημμένα το βιογραφικό μου σε ξεχωριστό e-mail). Αντίθετα, είμαι -όπως φαίνεται παρακάτω- ενεργός επιστήμονας με πολύ πλούσιο διεθνές έργο αλλά εκτός όμως του «οικογενειοκρατούμενου συστήματος» με αποτέλεσμα να εργαστώ εκ παραλλήλου για αρκετά χρόνια με μπλοκάκι σε άσχετο αντικείμενο προκειμένου να επιβιώσω. Αναγκάστηκα προ ημερών όμως (12-10-2010) να διακόψω τη δραστηριότητά μου γιατί σώθηκαν πλέον τα «αποταμιευτικά αποθέματα» για να πληρώνω τον Ο.Α.Ε.Ε. τη στιγμή που τα μηνιαία έσοδά μου δεν επαρκούσαν για τέτοιου είδους εισφορές. Για να ΠΑΥΣΩ λοιπόν τη παράλογη αυτή πληρωμή (14-10-2010), έπρεπε υποχρεωτικά να καταστώ από το σύστημα άνεργος.
Μέσω λοιπόν της παρούσας επιστολής, που θα προσκομίσω στις τράπεζες και στο ταμείο μου μαζί με τα λοιπά απαραίτητα στοιχεία μέσω e-mail αλλά και ταχυδρομικής επιστολής, και ένεκα του ότι δεν διαθέτω περιουσιακά στοιχεία, που ουδέποτε είχα, ώστε να εκποιήσω προς αποπληρωμή των χρεών μου, παρακαλώ τους αρμόδιους οργανισμούς να προβούν στα δέοντα όσο το δυνατόν ταχύτερα γιατί η ιδέα της φυλάκισης αρχίζει να φαίνεται άκρως ελκυστική αφού δεν αργεί η στιγμή που δεν θα έχω ούτε σπίτι, ούτε ρεύμα, ούτε νερό, ενώ -αντίθετα- η φυλακή θα μου τα παράσχει (στέγη, τροφή και ένα μπάνιο) δωρεάν και που οπωσδήποτε δεν θα είναι τόσο εξευτελιστική όσο το συσσίτιο του Δήμου.
Αν και προσπαθώ να βρω εργασία, οι οιωνοί είναι αρνητικοί ειδικά για το εσωτερικό αφού τα προσόντα μου καθιστούν την όποια πρόσληψη αδύνατη και τη στιγμή που δεν μπορώ να αποκρύψω στοιχεία του βιογραφικού μου.
Σαν άτομο που αρνείται να φορέσει χρωματιστές κομματικές παρωπίδες και ενθυμούμενο από τη μεταπολίτευση και εντεύθεν το μονόπλευρο μόνο για το λαό σλόγκαν «σφίχτε κι άλλο το ζωνάρι», δεν δέχομαι τα περί οικονομικής κρίσης και τα σχετικά λογύδρια που απαιτούν τη λήψη μέτρων λιτότητας γιατί αφ’ ενός άλλα Κράτη αντιμετώπισαν τη κατάσταση με περισσότερη ψυχραιμία, σύνεση και ορθόδοξη προσέγγιση και αφ’ εταίρου, όπως είναι γνωστό τοις πάσι, οι πολίτες πορεύτηκαν με τον τρόπο που τους υπέδειξαν οι Κυβερνώντες τους και «ανοίχτηκαν» σύμφωνα με τα επιτρεπτά από το σύστημα δεδομένα (εκτός και αν υπήρχε προμελετημένος δόλος για τη σημερινή χρεοκοπία των πολιτών).
Ένα ουτοπικό εναλλακτικό σχέδιο που μπορώ να εισηγηθώ είναι η αλληλοβοήθεια μέσω δωρεάς που μπορεί να προσφέρει ο ένας πολίτης στον άλλο. Αν δηλαδή όποιος έχει τη δυνατότητα καταθέσει 5 Ευρώ στον λογαριασμό κάποιου άλλου, πολλά πεντάευρα θα βοηθήσουν κάποιους που στη συνέχεια θα ανταποδώσουν σε κάποιους τρίτους και ούτω καθεξής. Για αυτή τη περίπτωση, δίδω γραπτώς το αριθμό του λογαριασμού μου (Εμπορική: 38020609) για όποιον έχει τη ευχέρεια να… ελεήσει αφού εκεί φτάσαμε Κύριοι. Η πίκρα που μένει είναι το γεγονός ότι επαγγελματικά (επιστημονικά) εξακολουθώ να είμαι διεθνώς ενεργό άτομο με συνεργασίες με το εσωτερικό και κυρίως με το εξωτερικό -φευ αμισθί- μη καταθέτοντας τα όπλα ως προς την επιστήμη μου κάτι που δείχνει το χαρακτήρα μου απέναντι στην εργασία (θα το διαπιστώσουν οι Παραλήπτες Α αλλά και όσοι επιθυμούν να λάβουν το βιογραφικό μου αν το ζητήσουν με e-mail). Δυστυχώς, αλλά προσωπικά, τα περί άξιων και μη-αρεστών είναι πολιτικάντικες παρόλες που εντυπωσιάζουν τις μάζες κατά τον προεκλογικό παροξυσμό. Όλοι γνωρίζουν πως «δουλεύει το σύστημα» αφού τα κριτήρια αξιοποίησης κάποιου είναι το όνομα της οικογένειάς του και το οικονομικό του στάτους μόνο. Ο Έλληνας όμως έχει πάψει προς πολλού να είναι αδαής και δεν δέχεται πια να του προσβάλλουν τη νοημοσύνη…
Είμαι τέλος στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω ότι, γνωρίζοντας τις νομικές συνέπειες, έστω και αν βρω εργασία, δεν θα επανέλθω -ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ- στην αποκατάσταση των υποχρεώσεών μου εφαρμόζοντας μια άτυπη μορφή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ μέχρις ότου τιμωρηθούν αυτοί που δολίως -ως επί το πλείστον- προς ίδιο όφελος οδήγησαν όχι μόνο εμένα αλλά και ένα ολόκληρο Κράτος στη χρεοκοπία και που πάντα παραμένουν στο απυρόβλητο απολαμβάνοντας εύνοιας και πρωτοκλασάτων θέσεων.  Εν τω μεταξύ, θα καταγράφω την ανταπόκριση που θα τύχει η επιστολή μου καθώς και τις γενικές αντιδράσεις ώστε να ενημερώσω όλους όσους την έλαβαν αρχικά αλλά και αυτούς που την ανάγνωσαν μέσω των blogs.

Με τιμή,
Σ. Βασιλειάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: