Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Για τον κ. υπουργό...

Γράμμα προς τον Δ. Ρέππα 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Κύριε Ρέππα

Γνωρίζω ότι το πιθανότερο είναι αυτό το mail να μην φτάσει σε εσάς προσωπικά, αλλά το κάνω περισσότερο για εμένα. Για να το βγάλω από μέσα μου.
Η αγανάκτησή μου με έφερε σε αυτή τη...
 κατάσταση. Να γράφω σε κάποιον που δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το τι μου συμβαίνει.
Εμένα αλλά και του μεγαλύτερου ποσοστού του πληθυσμού της χώρας.

Μέχρι πριν λίγο καιρό, η σύζυγός μου πλήρωνε για την μηνιαία κάρτα του ΗΣΑΠ 25 ευρώ.
Η κάρτα αυτή πλέον καταργήθηκε και η καινούργια κάρτα κοστίζει 45.
Η σύζυγός μου, για τις ίδιες, άθλιες υπηρεσίες, πληρώνει περίπου 100% αύξηση για να πάει στην δουλειά της και να πάρει 1000¤ και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μόνο το τραίνο,
αφού το κόστος της βενζίνης δεν μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση.

Το εισιτήριο από 1 πήγε 1,40. Και εδώ αύξηση της τάξης του 40%.
Κύριε Ρέππα, έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ για τις μετακινήσεις σας το τραίνο ή το λεωφορείο;
Έχετε ακούσει ποτέ να σας ενημερώνουν λίγο πριν τον σταθμό στα Κάτω Πατήσια "Προσοχή στα προσωπικά σας αντικείμενα" λόγω των αλλοδαπών που θα εισέλθουν του συρμού;

Ποιος θα πάρει το λεωφορείο για να πάει στην δουλειά του κ.Ρέππα; Εσείς μήπως; Ή μήπως ο πρωθυπουργός;
Έχετε κάνει ποτέ το Μαρούσι - Ευαγγελισμός 1,5 ώρα;
Πόσες φορές περιμένατε το λεωφορείο μέσα στο κρύο για 35';

Τις προάλλες πέρασα από τα διόδια της Ελευσίνας με μοτοσυκλέτα.
Εκεί είδα ότι το αντίτιμο ήταν πια 2,20¤.
10% αύξηση.

Για ποιο πράγμα κύριε Ρέππα;
Γιατί εγώ δεν είδα καμία διαφορά ούτε στον δρόμο, ούτε στις υπηρεσίες.
Ειλικρινά ήταν η τελευταία φορά που πλήρωσα διόδια. Πάντα πλήρωνα, γιατί πίστευα, ο αφελής, ότι όλοι πρέπει να βάλουμε ένα χεράκι,
να βοηθήσουμε την χώρα μας.

Αλλά ύστερα από την τελευταία σας τοποθέτηση, να γίνει το κράτος ο εισπράκτορας του ιδιώτη, θα το ξανασκεφτώ.
Γιατί κύριε Ρέππα έγινε τώρα παράβαση του ΚΟΚ η μη πληρωμή διοδίων, που έχουν πληρωθεί χρόνια και χρόνια τώρα;
Πόσο θάρρος θέλει για να υποχρεώσεις έναν απλό πολίτη να πληρώνει διόδια για τον Κορίνθου - Πατρών, που είναι μέσα στους τρεις χειρότερους
δρόμους στην Ευρώπη;

Και δεν το λέω εγώ. Τα έχει πει ο κ.Ιαβέρης αλλά και ο κ. Σταθάκης.

Διάβαζα την ομιλία σας στην βουλή για το θέμα.
Λέγατε ότι και στην Γαλλία ισχύει το ίδιο. Η μη καταβολή διοδίων αποτελεί παράβαση του ΚΟΚ.

Που αλλού μοιάζουμε με την Γαλλία κύριε Ρέππα; Στους μισθούς; Στην υγεία μήπως;
Και αφού σας αρέσει να παρομοιάζετε την χώρα μας με κάποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, τότε σας ερωτώ:
Γιατί τα ετήσια κόμιστρα για διόδια ενός Αυστριακού είναι περίπου 70¤, ενός Ελβετού περίπου 40¤ και του Έλληνα περίπου 1300;

Ελάτε, πείτε την αλήθεια κύριε Ρέππα ...
Δεν είσατε εδώ για το καλό του τόπου.
Ούτε εσείς αλλά ούτε και οι υπόλοιποι υπουργοί, βουλευτές, γενικοί γραμματείς, φαρισαίοι και λοιποί.

Σηκώνω λοιπόν την μπάρα και φεύγω έτσι.
Εγώ, που δεν έχω 36 ακίνητα στο Ε9 το δικό μου, της συζύγου μου, της πεθεράς μου και δεν ξέρω και εγώ πού αλλού.
Ούτε και 1.500.000 ευρώ σε καταθέσεις.
Εγώ, που δεν έκανα πρωτοχρονιά στον "φίλο" μου στο King George Palace.
Εγώ, που μέχρι στιγμής έχω 15 χρόνια ένσημα, σε αντίθεση με τους περισσότερους από εσάς.

Σας χαιρετώ λοιπόν, όλους σας, και ελπίζω κάποια στιγμή να σηκωθείτε να φύγετε από την χώρα.
Αρκετά "φάγατε".
Ας "φάνε" και άλλοι.

Α, και κύριε Ρέππα μην ξεχνάτε...

Ότι είναι νόμιμο δεν είναι και απαραίτητα ηθικό

... όχι ότι σα νοιάζει, αλλά λέμε τώρα

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: