Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Παλι καλα που υπαρχουν και οι τραπεζικοι διακανονισμοι!!!!



Ενιωσα την αναγκη να πως σε ολους πως μεσα σε αυτη την ολεθρια για την ψυχολογια, την οικονομία και τα μυαλα μας παγκοσμια κριση ενα υπεροχο γεγονος που ελαβε χωρα σημερα 21/12/2010. Σας εξιστορω λοιπον την εμπειρια μου για να δουμε ολοι επιτελους με μια νοτα αισιοδοξιας το μελλον.

Την περασμενη Παρασκευη κατα το απογευματακι χτυπαει το τηλεφωνο μου απο αγνωστο σε εμενα αριθμο. Οπως ειναι φυσικο το σηκωσα. Απο την αλλη μερια της γραμμης ακουστηκε μια αντρικη φωνη γυρω στα 30-35. Ηταν ενας υπαλληλος της τραπεζας που εχω μια πιστωτικη πιστωμενη με ? 5000 περιπου. Αφου με ενημερωσε για κατι που ηδη γνωριζα δηλαδη την συνολικη μου οφειλη και τις δυο τελευταιες απληρωτες δοσεις, με ρωτησε αν αντιμετωπισω καποιο οικονομικο προβλημα. Κανονικα θα επρεπε να εκλαβω το σχολιο του ως ειρωνικο αλλα δεν το εκανα, σκεπτομενος πως και αυτος ενας πρωην ανεργος ειναι (πιθανον και πτυχιουχος με μεταπτυχιακο που η ρημαδα η κριση τον εκανε τηλεφωνικο εισπρακτορα της τραπεζας). Του εξηγησα λοιπον πως ειμαι ανεργος απο το Μαιο του 2010 και απο 'δω και περα εχω σημαντικο προβλημα γιατι τα ετοιμα τελειωσαν. Με κατανοηση ο υπαλληλος μου εκανε μια προταση για το αν θελω να υπαρξει καποιος διακανονισμος με σκοπο τι μειωση της μηνιαιας δοσης μου. Ανταποκριθηκα θετικα τονιζοντας πως με δυσκολια θα μπορω να πληρωνω μια δοση των ? 50 μηνιαιως. Μου ζητησε να περιμενω ως τη Δευτερα που θα μου ξανατηλεφωνουσα για να μου πει τους ορους του διακανονισμου και το αν θα εγκριθει η μεταφορα του υπολοιπου μου σε αλλο δανειο συμφεροτερο προς εμενα.
Τη Δευτερα ξαναχτυπησε το τηλεφωνο μου απο το νουμερο της εν λογο τραπεζας και οταν εβαλα το ακουστικο στο αυτι μου ακουσα τον υπαλληλο περιχαρη να μου ανακοινωνει πως το δανειο εγκριθηκε ( YES!!!!!!). Πλημμυρισμενος απο χαρα που υπαρχει ακομα ανθρωπια ρωτησα με αγωνια να ακουσω τους ορους. Χωρις να αλλαξει τον θριαμβευτικο τονο του ο υπαλληλος μου λεει : Το νεο δανειο εχει διαρκεια 15 ετη. Τα 2 πρωτα χρονια η δοση θα ειναι ? 70 με επιτοκιο 10% για τα υπολοιπα 13 χρονια θα πληρωνω ? 90 με το χαριστικα χαμηλο επιτοκιο 16%. Η παυση της ομιλιας και απο τις δυο πλευρες ηταν εκοφαντικη. Ρωτησα τον υπαλληλο να μου πει αν στο pc αναγραφοντας ο τιτλος των επαγγελματικων μου σπουδων και αυτος μου απαντησε " Βεβαιως, οικονομολογος γραφει. Ειναι λαθος; " .Του απαντάω " οχι αγαπητε μου κυριε μηπως μπορειτε να μου πειτε ποσο ειναι το γινομενο των 24 πρωτων μηνων επι ? 70/μηνα". Μη σας τα πολυλογω τον εβαλα να κανει και την πραξη 13ετη επι 12 μηνες επι ? 90. Το αποτελεσμα ειναι πως θα πρεπει να καταβαλλω ? 1680 για τα δυο πρωτα χρονια και αλλα ? 14040 για τα επομενα δεκατρια.

Αρα αγαπητοι μου αναγνωστες εγω για μια οφειλη που ξεκινησα να πιστωνομαι περιπου 5-6 χρονια πριν ( τοτε ψωνιζα με καρτα) απο σημερα, θα την εξοφλησω το 2025. Αλλα δεν πειραζει τους κοροιδεψα εγω στα λεφτα, τους χρωσταω τωρα πεντε και θα τους πληρωσω 300% παραπανω στα επομενα χρονια της ζωης μου.

Μετα απο ολα αυτα αδικως αισθανομαι τοσο χαρισματικος και τυχερος ; Και τη ζωη μου θα υποθηκευσω για τα επομενα 15 χρονια ξεπουλωντας τα για ? 5000 (μιλαμε για κορυφαια τιμη) αλλα και θα τους πληρωσω τρεις φορες αυτα που λενε οτι τους χρωσταω. Αισθανομαι πραγματικα ευλογημενος

Κλεινοντας ηθελα να ρωτησω μηπως καποιος με πιο πολυ μυαλο απο εμενα ξερει να μου πει ποτε και με ποιους ορους θα επιστρεψουν στο κρατος (δηλαδη σε εμας που το εγγυηθηκαμε με της ζωες μας) οι τραπεζες τα 28 δις που εδωσε η προηγουμενη κυβερνηση ή ποσα ακομα θα φεσωθω εγω τα εγγονια μου τα τρισεγγονα μου απο την παρουσα κυβερνηση;

Προτεινω να αυτοοργανωθουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: