Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Πως να προστατευτείτε από τις εισπρακτικές εταιρείες

 
 
Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ROUFIANOS.COM και επειδή γνωρίζουμε ότι ΟΥΚ ολίγοι συνάνθρωποι μας αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, παραθέτουμε το μήνυμα (όπως μας εστάλη) και σας προτείνουμε τι πρέπει να κάνετε σε τέτοιες περιπτώσεις.  

"ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΛΓΑΣ ...

ΕΠΕΙΔΗ ΑΦΗΣΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ 4 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΔΟΣΗ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΣΠΑΝΕ(ΜΕ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ)



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ .....

ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΝΗΛΙΚΑ



ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΠΝΟΜΑΓΑΖΟ ΤΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ

ΟΤΑΝ ΕΚΕΛΙΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΛΗΡΩΣΩ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΓΟΝΑΤΙΣΑ.



ΜΕ ΤΑ 417 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΑΝΕ ΟΥΤΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΝΑ



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ.



ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.



ΜΕΣΑ ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΣΧΕΔΟΝ 40 ΦΟΡΕΣ.

ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ.



ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΙΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ-ΣΤΟ ΜΑΝΑΒΙΚΟ-ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΕΥΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΟΥ.



ΟΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΡΟΛΟΙ(ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΜΗΝΑ)ΩΣΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΜΕ ΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΒΑΡΔΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ...ΤΛΠ Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ...Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ...ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

ΟΝΤΩΣ ΠΗΓΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ 4 Η ΩΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ Χ ΠΟΥ ΜΕ ΕΨΑΧΝΕ ΜΕ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ-ΥΨΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ 1,90(ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 1,85 ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΨΗΛΟΤΕΡΟΣ)ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΣΟΜΟΣ

-ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.....



-ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΙ ΜΕ ΘΕΛΕΤΕ.......



-ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.....



-ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΨΕΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ......



-ΤΟΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΥΦΟΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ <>

-ΤΟN ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΛΕΕΙ ΨΕΥΤΗ;



-ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Η ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΩ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.



ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΦΟΡΜΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΦΙΛΗΣΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΙΑ 4ΩΡΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΩ Η ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

-ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΩΣ 4 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΧΑΘΗΚΕ



-ΤΟΤΕ ΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑΤΑ



-ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ: ΝΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΥΑΛΟ.



-ΤΟΥ ΛΕΩ: ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΜΕ ΞΥΛΟ;



-ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ



-ΜΑ ΠΩΣ;

ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ:



-ΕΧΕΙΣ 5 ΜΕΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ...ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙΣ.

-ΓΚΕ ΓΚΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ

-ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΛΕΩ



-ΟΧΙ ΡΕ ΓΚΕ ΓΚΕ ΘΑ ΠΕΙΣ ΜΟΥ ΞΑΝΑΛΕΕΙ



ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΓΚΕ ΓΚΕ



ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΦΙΛΕ ΤΑΣΟ ΠΕΡΑΣΑΝ 5 ΜΕΡΕΣ ΑΝΟΙΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ


Απάντηση Αδέσμευτος Λόγος: Το έχουμε ήδη αναφέρει πάρα πολλές φορές αλλά θα το ξαναπούμε ακόμη μία: ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ. Το γνωρίζετε ότι τα δικαστήρια επιδικάζουν αποζημιώσεις για την ηθική βλάβη που σας προκαλούν τέτοιες εταιρείες όταν ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας; Το ξέρετε ότι κάτι τύπους σαν τον τύπο που έλεγε "ΓΚΕ ΓΚΕ" και σας πιάνει από τον λαιμό πάει κατευθείαν "στο κελί 33" με τον "Καπετανάκη" και η εταιρεία του πάει στον Καιάδα τρίτο στενό γωνία αριστερά; Γνωρίζεται ότι απαγορεύεται ρητά να αξιοποιούνται προσωπικά δεδομένα από τρίτους χωρίς την συγκατάθεση σας; Το ξέρετε ότι στην προκειμένη περιπτωση οι εσιπρακτικές εταιρείες είναι ο "τρίτος" της παρέας; Με βάση το άρθρο 5 περί εισπρακτικών εταιρείων ορίζονται τα εξής:

Άρθρο 5 – Αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές Εταιρειών προς οφειλέτες
Απαγορεύεται στις Εταιρείες να προβαίνουν σε αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές προς τους οφειλέτες, όπως:



1. Η, κατά την επικοινωνία με τον οφειλέτη, εμφάνιση των υπαλλήλων τους υπό ιδιότητες που δεν διαθέτουν, όπως υπαλλήλων των δανειστών, δικηγόρων ή δικαστικών επιμελητών.

2. Η άσκηση σωματικής βίας, ψυχολογικής πίεσης περί διακινδύνευσης του επαγγέλματος, των περιουσιακών στοιχείων ή της ζωής του οφειλέτη ή των οικείων του. (εδώ υπάγεται η περίπτωση του ΓΚΕ ΓΚΕ, ΓΚΕ ΓΚΕ;)

3. Η επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς ή η χρήση προσβλητικών εκφράσεων εναντίον του οφειλέτη ή και των οικείων του.

4. Η δυσφήμιση ή η απειλή δυσφήμισης του οφειλέτη στο οικογενειακό ή εργασιακό περιβάλλον του.

5. Η εκμετάλλευση περιστάσεων αντικειμενικής αδυναμίας του οφειλέτη.



6. Η απειλή λήψης μη νόμιμου μέτρου σε βάρος του.

7. Η παραπλανητική πληροφόρηση του οφειλέτη.



8. Οι κατ΄ οίκον ή στον χώρο εργασίας του οφειλέτη επισκέψεις.

9. Η όχληση των οικείων προσώπων του κατά την έννοια της περίπτωσης 4.

10. Οι επισκέψεις σε χώρους αυστηρώς προσωπικούς, όπως νοσοκομεία.

11. Η παραπλανητική χρήση και παρουσίαση εγγράφων που δημιουργούν εσφαλμένα την εντύπωση, ότι πρόκειται για δικαστικά έγγραφα.

12. Η οποιαδήποτε επικοινωνία που περιλαμβάνει ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις συνέπειες αθέτησης πληρωμών.

13. Η επικοινωνία για οφειλές οι οποίες απορρέουν από γενικούς όρους συναλλαγών που έχουν κριθεί καταχρηστικοί με αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, καθώς και οι όροι που αναφέρονται στις υπουργικές αποφάσεις που εκδίδονται κατ΄ εξουσιοδότηση της παραγράφου 21 του άρθρου 10 του ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει.
 
Τι μπορείτε να κάνετε για να τελειώνει η ιστορία μία και καλή

Σε περίπτωση που σας ενοχλούν εισπρακτικές εταιρείες κάντε το εξής απλό σε πρώτη φάση: Ρωτήστε πως λέγετε η εταιρεία και ποιός σας καλεί. Εν συνεχεία στείλτε την ακόλουθη επιστολή στην τράπεζα σας, κοινοποιώντας την σε καταναλωτικούς φορείς και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 "ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΙΔΙΩΤΗ ή ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε. ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ".

Αν δείτε ότι εισπρακτική εταιρεία ξεφεύγει από τον ενημερωτικό της ρόλο και προβαίνει σε ψυχολογική ή ενδεχόμενη σωματική βία, τότε προσλάβετε έναν καλό δικηγόρο και με βάση αυτο το ΦΕΚ αλλάξτε τους τα φώτα, ενημερώνοντας πάντα τον "Συνήγορο του Καταναλωτή"
 
Συνήγορος του Καταναλωτή, Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458, Fax.: 210 6460414 E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr ΑΛΛΑ ΚΑΙ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας email: inka@inka.gr , fax: 2103633976
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: