Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Ο κύκλος έκλεισε. Η πρόβλεψη μου ... και αυτή επιβεβαιώθηκε. Ανακοινώθηκε επιλεκτική Χρεοκοπία από τη Standards & Poors.


Γράφει ο περίφημος Αδαμάντινος

Είχα προβλέψει πρώτος σε όλη την επιστημονική κοινότητα και το διαδίκτυο την επερχόμενη χρεοκοπία. Μετά από χρόνια εμφανίστηκαν και άλλοι Λαπαβίτσας, Καζάκης, Αυριανή κλπ.

Για το σκάνδαλο T+3 σε T+10 πάλι εγώ το εβγαλα πρώτος...

Για το φυσικό άεριο εγω κυκλοφόρησα το......
πρώτο χάρτη με τις θέσεις των πιθανών κοιτασμάτων στην Ανατ. Μεσόγειο. Επαληθεύτηκα και στα σημεια και τη πολιτική που ακολουθείται.

Για την Αντισυνταγματικότητα των μνημονίων μιλησα παράλληλα με τον Κασιμάτη.

Για τα νεα οργανογράμματα των υπηρεσιών μεσα απο τα οποία θα απολυθεί κόσμος εγω... Τωρα το κανουν οι γερμανοι.

Για τη μείωση των μισθων σε επίπεδα Βουγαρίας και κάτω λόγω ανταγωνιστικότητας της χώρας εγω τα είπα πρωτος. Τωρα γινεται...

Τα ανεβοκατεβασματα του χρηματιστηρίου εγω τα πρόβλεψα.

Το κούρεμα που θα έκαναν τρείς μηνες πρίν γίνει εγω...

Για την κομπινα των μετοχων επιλογής προνομιούχων απο κοινές εγω το εβγαλα. Επαληθεύτηκα...

Η εστίαση στο πρόβλημα της ανάπτυξης όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν και ακόμη συνεχίζουν εγώ...

Η εστίαση στον πλουτισμό των τραπεζων μέσα απο το κουρεμα και τα μνημόνια που δεν χρειάζονται εγώ... Προσφατα επιβεβαιώθηκα και απο τους Γερμανούς της Αριστερας...

Για τη μορφη που θα έπαιρνε η πολιτική Σαμαρα στο μελλον εγώ.. Ειχα προβλέψει τις κωλοτούμπες της Κομανέτσι της πολιτικής.

Τη στρατηγική επίλυση δια παντός του προβληματος με τη Τουρκία και των εξοπλισμών με τις βρωμικες βόμβες εγω... Γιατι ξέρω.

Για τα στραβά υποβρύχια και την περιπτωση νέου Χριστοφοράκου στη περίπτωση Σάφα που χρωστάει 2,4 δις εγω... Εσεις θα δειτε το εργο προσεχως

Εδω μεσα σε αυτο το ιστολόγιο αλλά και στο διαδίκτυο θα βρείτε τις αποδείξεις. Εχω πολλα ονόματα... γιατι ετσι πρέπει. Εχω να κάνω με αποβράσματα...

Τη φωτογραφία την είχα αναρτήσει απο τον Οκτώβρη του 2009 στο forex-gr.blogspot.com και σε άλλα ιστολόγια στα οποία είχα πρόσβαση, ακόμη και εδώ μέσα εκείνη τη περίοδο.

Η αγαπημένη σε όλους σας Google, μετα απο παραγγελιά κάποιων ανικάνων, εργολάβων και κλεπταποδόχων που κρύβονται πίσω απο κουρτίνες έκλεισε το συγκεκριμένο ιστολόγιο επι ένα χρόνο για να με σταματήσουν!

Εσείς τί λετε; Tα κατάφεραν; Oχι. Από τότε βγήκαν στο διαδίκτυο, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλα τα παραπάνω.

Η διορθωση των στατιστικών ήταν αναγκαία. Η προσαρμογή της διόρθωσης έπρεπε να διαχειρισθεί με πολιτικό τρόπο. Αυτό το παραδέχομαι, μου ξέφυγε. Βλέπετε δουλευω κιόλας, παράγω... Πουλάω. Δεν μου πουλανε... Δεν παίρνω δάνεια για να κάνω ανάπτυξη. Αλλο επίπεδο και διαύγεια....

Κατα την ταπεινή μου άποψη η αμαρτωλή τριάδα εκείνης της εποχής έπρεπε να είναι στη φυλακή. Κάποτε η προστασία πολτικών πρέπει να λήξει.

ΔΡΑΧΜΗ ή ΟΧΙ
------------------

Το εχω συζητήσει επανηλειμμένα. Μπορει και ναι, μπορεί και όχι. Ειναι θέμα επίλυσης του μαθηματικου τύπου, γιατι έτσι ειναι.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ
----------------------

Αν η Γερμανία μεταφέρει απο αύριο τεχνολογία και στήσει εργοστάσια στην Ελλάδα, εργοστάσια με τεχνολογία όχι γεωργία και τρίχες, στην επιλογή την οποία αναφέρεται απο εξυπναδα η Γερμανική Αριστερά, τότε η Ελλάδα μπορεί να μεινει στο ευρώ.

ΑΝ γίνει ΚΟΙΝΟ υπουργείο οικονομιας και ανάπτυξης για όλη την Ευρώπη, η Ελλάδα μπορεί να μείνει στο ευρώ.

ΑΝ ανεβάσει το ΦΠΑ σε όλα τα εισαγόμενα προιόντα η ελλάδα μπορει να μεινει στο ευρώ.

ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΡΑΓΚΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ. ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ.

Οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα κάνουν το κουτσομπολιό είδηση με αποτέλεσμα 5-6 πρακτικοί δημοσιογράφοι – αγύρτες να παίζουν το παιγνίδι.

ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ
----------------------

Επειδη τα ανωτερω επι δύο χρονια δεν έχουν γινει και πρέπει να είμαστε πραγματιστές, αναγκαστική λυση θα ειναι η έξοδος απο το ευρω σε κατασταση μεγάλης φτώχειας ή ισως με μια μικρή προικα... για τα μάτια.

Τα σημειωνετε όσα λεω;

Να τα σημειώνετε γιατι μπορει να γίνω Γκιόλιας στο τέλος.

Ειναι πολλά τα λεφτά. Και τα στόματα που μιλάνε άρχισαν να τα κλείνουν με νόμους για το διαδίκτυο, με ΕΣΡ, με φόνους, με δηλητηριάσεις, με εκφοβισμούς, με αντιρατσιστικούς νόμους κλπ.

Εμενα όταν μου τα ξυνουν βαρβατεύω... και αυτο να το σημειώσετε...

1 σχόλιo:

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι σχετικό με την επιστροφή της οικονομίας μας στη δραχμή μιας και, για ευνόητους λόγους, σκόπιμα αποκρύπτεται .Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ «ΠΑΛΙΑ» ΔΡΑΧΜΗ ΠΟΥ ΚΟΒΟΤΑΝ ΣΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΚΑ (!?) Η διαδικασία αυτή αποτελεί το υπέρτατο κόλπο των τραπεζιτών, το οποίο δημιουργεί νομοτελειακά και παγκόσμια το λεγόμενο «δημόσιο χρέος» που «δικαιολογεί» επίθεση, κατά βούληση, των γνωστών οίκων. (αρνητική αξιολόγηση – αύξηση των σπρέτς –
«καθυστέρηση» δήθεν των κυβερνόντων – αδιέξοδο – ανάγκη μετρητών – προσφυγή σε Ε.Ε. ΔΝΤ με νέα δάνεια – νέα υπερχρέωση – ελεγχόμενη πτώχευση - ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ !)
Φανταστείτε ! Η δραχμή που «κόβαμε» ήταν …αγορασμένη με τόκο από ιδιώτες, δεν την παράγαμε εμείς !
Άρα λοιπόν, ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ, ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕΑΤΟΚΟ ΛΑΪΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΤΗΡΙΑ), ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΑΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ! ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ …
Κάτω από αυτό το πρίσμα, δεν μιλάμε μόνο για οικονομική λύση στα στενά πλαίσια της , αλλά για ένα νέο κοινωνικό ξεκίνημα, για μια νέα κοινωνία που από οικονομικής πλευράς θα έχει τα χαρακτηριστικά της αυτονομίας ,της ανυπαρξίας πιστωτικής ασφυξίας (ρευστό) και της δίκαιης διανομής του εισοδήματος. Σε κάθε προτεινόμενο πολιτικό σύστημα, το ΑΤΟΚΟ λαϊκό νόμισμα αποτελεί τη δικλείδα ασφαλείας .Μ’ αυτό, δεν υπάρχουν ‘’κρίσεις’’, αεριτζήδες, απίθανα χρηματοπιστωτικά προϊόντα, ελεγχόμενα χρηματιστήρια και μπούρδες, δεν έχουν νόημα οι τραπεζίτες. Ο μοναδικός τραπεζίτης θα είναι το κράτος και στο βαθμό που δεν υπάρχει τόκος και ή έκδοση νομίσματος είναι στα χέρια του ,όποιος παράγει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ,θα αμείβεται ανάλογα και δεν θα υπάρχει το κίνητρο του μεσοβέζικου, παρασιτικού κέρδους ,ή η τοκογλυφία, τραπεζική ή μη !

ΠΗΓΗ   :  http://forex-gr.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: