Μειώσεις στις δαπάνες των νοικοκυριών για το πρώτο τρίμηνο του 2011, στην Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία, διαπιστώνει το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Καταναλωτικής Δαπάνης της Visa Europe.
Αντίθετα, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης η καταναλωτική δαπάνη αυξήθηκε κατά 2,6% το πρώτο τρίμηνο του 2011, σε σύγκριση με μια αύξηση 0,3% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2010. Η άνοδος ήταν η υψηλότερη που έχει καταγραφεί από τα μέσα του 2006.
Τα γερμανικά νοικοκυριά ηγήθηκαν αυτής της αύξησης της καταναλωτικής δαπάνης στην ΕΕ, καθώς οι έμποροι στη Γερμανία επωφελήθηκαν από την υγιή οικονομία και τα αυξημένα επίπεδα απασχόλησης. Η καταναλωτική δαπάνη στην Ανατολική Ευρώπη, και συγκεκριμένα στη Δημοκρατία της Τσεχίας, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Ουγγαρία και την Πολωνία, στήριξε τη συνολική αύξηση της δαπάνης στην ΕΕ και η συγκεκριμένη περιοχή συνέχισε να συμβάλει στη βελτίωση του οικονομικού κλίματος της ΕΕ.
Σε δηλώσεις του, ο Φίλιπ Σάιμς, επιτελικό στέλεχος της Visa Europe, αναφέρει ότι η αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης στην ΕΕ έχει επιταχυνθεί, σημειώνοντας ρεκόρ στην εποχή μετά την κρίση, παρά τις συνεχείς οικονομικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν τα κράτη – μέλη. Το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Καταναλωτικής Δαπάνης καταδεικνύει ότι ενώ η ανάπτυξη δεν ισχύει για όλες τις ευρωπαϊκές οικονομίες, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να έχουμε εμπιστοσύνη στο ρόλο των καταναλωτών και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της ΕΕ.
Το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Καταναλωτικής Δαπάνης βασίζεται στην πραγματική δαπάνη και όχι σε εκτιμήσεις, ενώ τα δεδομένα προσαρμόζονται ώστε να αντανακλούν τα στοιχεία καρτών Visa, τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τον πληθωρισμό. Το Βαρόμετρο αντικατοπτρίζει την πραγματική καταναλωτική δαπάνη στην ΕΕ, βάσει της αυξανόμενης προτίμησης των καταναλωτών για πληρωμές με κάρτες, δεδομένου ότι στην Ευρώπη 1 στα 8 ευρώ δαπανάται μέσω καρτών Visa.
www.newsbeast.gr
http://daneiakartes.zedo.gr
Αντίθετα, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης η καταναλωτική δαπάνη αυξήθηκε κατά 2,6% το πρώτο τρίμηνο του 2011, σε σύγκριση με μια αύξηση 0,3% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2010. Η άνοδος ήταν η υψηλότερη που έχει καταγραφεί από τα μέσα του 2006.
Τα γερμανικά νοικοκυριά ηγήθηκαν αυτής της αύξησης της καταναλωτικής δαπάνης στην ΕΕ, καθώς οι έμποροι στη Γερμανία επωφελήθηκαν από την υγιή οικονομία και τα αυξημένα επίπεδα απασχόλησης. Η καταναλωτική δαπάνη στην Ανατολική Ευρώπη, και συγκεκριμένα στη Δημοκρατία της Τσεχίας, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Ουγγαρία και την Πολωνία, στήριξε τη συνολική αύξηση της δαπάνης στην ΕΕ και η συγκεκριμένη περιοχή συνέχισε να συμβάλει στη βελτίωση του οικονομικού κλίματος της ΕΕ.
Σε δηλώσεις του, ο Φίλιπ Σάιμς, επιτελικό στέλεχος της Visa Europe, αναφέρει ότι η αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης στην ΕΕ έχει επιταχυνθεί, σημειώνοντας ρεκόρ στην εποχή μετά την κρίση, παρά τις συνεχείς οικονομικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν τα κράτη – μέλη. Το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Καταναλωτικής Δαπάνης καταδεικνύει ότι ενώ η ανάπτυξη δεν ισχύει για όλες τις ευρωπαϊκές οικονομίες, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να έχουμε εμπιστοσύνη στο ρόλο των καταναλωτών και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της ΕΕ.
Το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Καταναλωτικής Δαπάνης βασίζεται στην πραγματική δαπάνη και όχι σε εκτιμήσεις, ενώ τα δεδομένα προσαρμόζονται ώστε να αντανακλούν τα στοιχεία καρτών Visa, τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τον πληθωρισμό. Το Βαρόμετρο αντικατοπτρίζει την πραγματική καταναλωτική δαπάνη στην ΕΕ, βάσει της αυξανόμενης προτίμησης των καταναλωτών για πληρωμές με κάρτες, δεδομένου ότι στην Ευρώπη 1 στα 8 ευρώ δαπανάται μέσω καρτών Visa.
www.newsbeast.gr
http://daneiakartes.zedo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου