Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

 Αξιολογωντας τα πιο βασικα κοματια του λεγομενου μεσοπροθεσμου , σας τα παραθετουμε για να εχετε προσωπικη αποψη αλλα και γνωριζεται αυτοι οι 155 βουλευτες ....τι ψηφισανε.



ΜΝΗΜΟΝΙΟ  2





 ΜΕΡΟΣ 1ο

ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ  ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩ. ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α (τοπική αυτοδιοίκηση) ακόμα και οι ΑΓΙΑΛΟΙ, κατ’ αποκλειστική χρήση (πάνε και οι παραλίες μας)!!!




 Πωλούνται και τα αποθεματικά σε ρευστό που έχουν χρυσοφόρες εταιρίες (π.χ. ΟΠΑΠ).




 Δηλαδή, οι Δημοσιοι Οργανισμοί που έχουν δικαιώματα εκμετάλλευσης π.χ. ορυκτού πλούτου (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσός, ουράνιο κλπ) εκποιούν και τα δικαιώματα αυτά;

ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!







 Δηλαδή στο μέλλον, , προβλέπουν με μία απόφαση μιας Επιτροπής να προσθέτουν στο Ξεπούλημα
και ό,τι άλλο παρέλειψαν τώρα.



ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΕΚΔΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΕ
ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ
ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. Π.Χ. Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΝΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ  ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ - ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ!!


 1)Το ότι έτσι και αποφασιστεί η μεταβίβαση ενός περιουσιακού στοιχείου προς το Ταμείο, μετά δεν
μπορεί κανείς πια να ανακαλέσει την απόφαση και να το πάρει πίσω ΠΟΤΕ.

2) Το ότι η υπάρχουσα διοίκηση της δημόσιας εταιρίας λειτουργεί πλέον ως ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ του
ταμείο ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ και εκτελεί οδηγίες που δίνονται εγγράφως σε αυτόν ;

3) Συνεχίζει να βαρύνεται με τις Δαπάνες!! Δηλαδή, ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ π.χ. του
Δημόσιου Οργανισμού (ΔΕΗ, ΟΣΕ κλπ) συνεχίζουν να βαρύνουν το Δημόσιο, ενώ όλα τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στην ΤΡΟΪΚΑ, όπως φαίνεται πιο πάνω!



ΑΝ ΤΥΧΟΝ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΩΝ (π.χ ιδιωτών), τότε το ταμείο μπορεί
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, αν κρίνει το Ταμείο ή όποιος αγοραστής ως αναγκαίο! ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ή ΑΛΛΟΙ
ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ (π.χ. ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες) τα δικαιώματά τους αναγκαστικά μέσω απαλλοτρίωσης!

 
Το  αποτέλεσμα της  απαλλοτρίωσης πηγαίνει  απευθείας στο Ταμείο ή στον  αγοραστή...
.Και το Δημόσιο (δηλαδή ο ελληνικός λαός) τους πληρώνει και τη ΔΑΠΑΝΗ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ (!!!)
Και εάν υπάρχει ήδη μισθωτής, τον πετάνε άμεσα έξω, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης με πρόωρη λήξη της μίσθωσης. Δηλαδή, δεν ισχύουν ούτε και τα συμφωνητικά που υπέγραψαν
οι άνθρωποι που μίσθωσαν κάποιο ακίνητο. Πρόκειται για παραβίαση κάθε έννομης τάξης!

Η πάσης φύσεως αξιοποίηση γίνεται μόνον ύστερα από γνώμη του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ. Ποιοι είναι αυτοί; Διαβάστε και φρίξτε στο Σχόλιο [a22] (άρθρο 4, παρ. 1)
5 συμβολαιογράφων, δικηγόρων, δικαστικών επιμελητών και αμοιβών ή
ανταποδοτικών τελών υποθηκοφυλάκων και πάσης φύσης ανταποδοτικών
τελών.
Από τη δημοσίευση της απόφασης της Δ.Ε.Α.Α. που προβλέπεται στην
παράγραφο 5, το περιουσιακό στοιχείο περιέρχεται στην κυριότητα, νομή και
κατοχή του Ταμείου, ελεύθερο από κάθε δικαίωμα τρίτου. Για τυχόν
δικαιώματά του επί του περιουσιακού στοιχείου που μεταβιβάζεται στο
Ταμείο, ο τρίτος έχει αποκλειστικά δικαίωμα αποζημιώσεως, έναντι μόνον του
Δημοσίου, με την επιφύλαξη όσων ορίζονται στις παραγράφους 8 και 9.
Το Ταμείο και οι εταιρείες των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ
ολοκλήρου άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, απολαμβάνουν όλων των
διοικητικών, οικονομικών, φορολογικών, δικαστικών, ουσιαστικού και
δικονομικού, δικαίου προνομίων και ατελειών του Δημοσίου και για την
προσωρινή ρύθμιση των διαφορών που ανακύπτουν από την αμφισβήτηση
της διακατοχής ακινήτων τους έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 18
του ν.δ. της 22-4/16-5/1926 και του άρθρου 22 του α.ν. 1539/1938 (Α΄488).


Το τίμημα που εισπράττει το Ταμείο από την αξιοποίηση των περιουσιακών
του στοιχείων, μεταφέρεται το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την
είσπραξή του, σε πίστωση του ειδικού λογαριασμού της περίπτωσης δ. του
άρθρου 5 του ν. 3049/2002 (Α΄ 212), με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο –
Λογαριασμός Εσόδων – Αποκρατικοποιήσεις», αφού αφαιρεθούν τα
αναλογούντα λειτουργικά έξοδα και οι διοικητικές δαπάνες του Ταμείου για την
αξιοποίηση του περιουσιακού στοιχείου, και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για
την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.




Το τίμημα που προέρχεται από την αξιοποίηση περιουσιακού στοιχείου που
μεταβιβάζεται στο Ταμείο από δημόσια επιχείρηση, καθώς και το τίμημα που
εισπράττει εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου,
άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, μεταφέρεται μέσα σε ένα (1) μήνα από την
είσπραξή του στον ειδικό λογαριασμό της προηγουμένης παραγράφου,
σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στην απόφαση που εκδίδεται κατ’
εξουσιοδότηση της επόμενης παραγράφου.


 Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη
του Ταμείου, καθορίζονται ο ειδικότερος τρόπος προσδιορισμού και
λογιστικής αποτύπωσης των λειτουργικών εξόδων και των διοικητικών
δαπανών που αφαιρούνται από το τίμημα σύμφωνα με την παράγραφο 14, ο
ειδικότερος τρόπος λογιστικής αποτύπωσης των εσόδων από την αξιοποίηση
των περιουσιακών στοιχείων, η ειδικότερη διαδικασία μεταφοράς του
τιμήματος στον ειδικό λογαριασμό, η ειδικότερη διαδικασία και ο τρόπος
μεταφοράς του τιμήματος, όταν αυτό προέρχεται από αξιοποίηση
περιουσιακού στοιχείου δημόσιας επιχείρησης ή εταιρείας της οποίας το
μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο και κάθε
αναγκαίο θέμα για την εφαρμογή των δύο προηγουμένων παραγράφων.


Το Ταμείο  ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ  ΦΟΡΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ούτε  εισφορές σε ασφαλιστικά
ταμεία, ούτε τίποτα! Έχει  έσοδα και δεν πληρώνει  φόρους! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ  ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑ  ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΕΟΝ! 




 Και πάλι  αναφέρεται εδώ ό,τι και στο  άρθρο 2., παρ 8.: ΌΤΙ Ο  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ  ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ  ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ  ΤΡΙΤΟΥΣ!

Πάλι μας λένε εδώ ότι τα έσοδα από την αξιοποίηση πηγαίνουν απευθείας στην εξυπηρέτηση
του χρέους. Αυτό γράφεται ρητώς και πιο πριν, βέβαια. 6
17. Έσοδα του Ταμείου είναι:
α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που
μεταβιβάζονται και περιέρχονται σ’ αυτό.
β) Οι τόκοι, τα μερίσματα και οι κάθε είδους αποδόσεις των παραπάνω
περιουσιακών στοιχείων και των χρηματικών διαθεσίμων του.
γ) Επιχορηγήσεις από το Δημόσιο, ανάλογα με το πρόγραμμα αξιοποίησης
και τις ανάγκες του.
δ) Έσοδα από κάθε άλλη νόμιμη αιτία.
18. Τα έσοδα του Ταμείου διατίθενται για:
α) Την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.
β) Την αποπληρωμή τυχόν χρεών του.
γ) Την κάλυψη των λειτουργικών του εξόδων.
δ)Την πληρωμή των κάθε είδους δαπανών που απαιτούνται για την
εκπλήρωση του σκοπού του.
Άρθρο 3
Διοίκηση – Αρμοδιότητες - Διαχείριση – Καταστατικό


1. Το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) του Ταμείου είναι πενταμελές και ορίζεται με
απόφαση της γενικής συνέλευσης του μετόχου, η οποία δημοσιεύεται στην
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, για θητεία τριών (3) ετών, που μπορεί να
ανανεώνεται για ίσο χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση κενώσεως θέσεως
μέλους του Δ.Σ. πριν από τη λήξη της θητείας του, διορίζεται νέο μέλος για το
χρόνο της θητείας που απομένει. Πριν τον ως άνω ορισμό, η Επιτροπή του
άρθρου 49Α του Κανονισμού της Βουλής διατυπώνει, με πλειοψηφία των 2/3
των μελών της, γνώμη για την καταλληλότητα των προτεινομένων προς
διορισμό ή την ανανέωση της θητείας τους, στις θέσεις Προέδρου και
Διευθύνοντος Συμβούλου του Δ.Σ. του Ταμείου, ύστερα από γνωστοποίηση
του Υπουργού Οικονομικών στον Πρόεδρο της Επιτροπής.
2. Κατά την πρώτη εφαρμογή της προηγουμένης παραγράφου, τα δύο (2) από
τα πέντε (5) μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου διορίζονται, μετά
από κλήρωση, για θητεία ενός (1) και δύο (2) ετών, αντίστοιχα. Στην κλήρωση
αυτή δεν περιλαμβάνονται ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του
Ταμείου. Αν ανανεωθεί η θητεία των μελών που σύμφωνα με τα προηγούμενα
εδάφια διορίστηκαν για περιορισμένη θητεία, η ανανέωση χωρεί για πλήρη
θητεία τριών (3) ετών.
3. Στο Διοικητικό Συμβούλιο διορίζονται πρόσωπα εγνωσμένου κύρους,
επιστημονικής κατάρτισης και επαγγελματικής επάρκειας και αξιοπιστίας, με
υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας ή μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση,
αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση επιχειρήσεων, σε δραστηριότητες του
χρηματοπιστωτικού τομέα ή στην ανάπτυξη και διαχείριση ακίνητης
περιουσίας.
Αντικατάσταση του Προέδρου, του Διευθύνοντος Συμβούλου και των μελών
του Διοικητικού Συμβουλίου, πριν από τη λήξη της θητείας τους επιτρέπεται με
απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Ταμείου, μόνο για σπουδαίο λόγο
αναγόμενο στην άσκηση των καθηκόντων τους.




 1) Ό, τι  είδους έσοδο σε χρήμα έχει το μεταβιβασμένο περιουσιακό στοιχείο τόκοι , μερίσματα από
μετοχές και ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ του πηγαίνουν απευθείας στους Δανειστές μας ακόμα και πριν από την πώλησή του. Δηλαδή, αντί να το πουλήσουν μπορούν, αν ους συμφέρει,
απλά να διατηρούν π.χ τον ΟΠΑΠ ή την ΔΕΗ στην κατοχή τους, να εισπράττουν τα έσοδα, ο
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ (βλέπε άρθρο 2, παρ. 7. 2) Η ΤΡΟΪΚΑ
ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!! Δηλαδή, είμαστε υποχρεωμένοι να
συνεχίζουμε να τους επιχορηγούμε από χρήματα του ελληνικού λαού, να μας πέρνουν τα έσοδα και να
έχουμε εμείς τα έξοδα!!! Το επαναλαμβάνουν συνεχώς.



Και μπορεί  να ζητούν από την Βουλή να  κυρώνει όλες τις πράξεις  τους με νόμο, ώστε τα πάντα
να είναι σύμφωνα με την  «δημοκρατική» τάξη και  καμιά από αυτές τις άνομες   πράξεις να μην είναι
ανακλητές στο μέλλον!


Και βέβαια  σε όλες τις συνεδριάσεις  παρίστανται Παρατηρητές  των Δανειστών που  παρακολουθούν και  αναφέρουν στα αφεντικά  τους (Ε.Ε., Ε.Κ.Τ, Δ.Ν.Τ) τα  πάντα, ενώ δεσμεύονται όλοι  με εχεμύθεια προς όλους τους  υπόλοιπους, π.χ τον ελληνικό  λαό.


Δηλαδή να μην μαθαίνει τίποτα ο ελληνικός λαός για το τι κάνουν με την περιουσία του
εκεί μέσα! Μόνον η ΕΚΤ, η Ε.Ε και το ΔΝΤ θα ξέρουν...
ενώ μετά από τρία χρόνια, αφού φύγουν, θα μπορούν να μας λένε τις λεπτομέρειες για το
ξεπούλημα…


ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: 

3 από τα 7 μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, το οποίο αποκλειστικά εισηγείται την
αξιοποίηση κάθε περιουσιακού στοιχείου, τοποθετούνται κατόπιν υποδείξεως των Παρατηρητών, είναι δηλαδή υπάλληλοι της Τρόικα. ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η
ΤΡΟΪΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ. Π.χ τα λιμάνια μας μπορεί να
εισηγηθεί να πουληθούν στους Τούρκους, το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στους ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ (αφού τους δώσει λεφτά υπογείως π.χ. ο Τζ. Σόρος). Αυτά, τους δίνουμε το δικαίωμα να τα
κάνουν ή να μας ΑΠΕΙΛΟΥΝ ότι θα τα κάνουν, αν δεν συμμορφωνόμαστε στο εξής και για όσα χρόνια αυτοί θέλουν, με τα άνομα ξένα συμφέροντα.


Όπως είπαμε και πιο πάνω: Καμία απόφαση δεν επιτρέπεται χωρίς τη γνωμοδότηση του
Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων όπου συμμετέχουν οι υπάλληλοι της Τρόικα! ΟΙ
ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ;

ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΑ (ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ) ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ και ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!
Δηλαδή, το Ταμείο μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας(!!!) και με τα λεφτά
αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου σε σκοτωμένες τιμές. Δηλαδή, επαναγοράζουν οι ίδιοι το χρέος μας αφού το ελαχιστοποιήσουν στην ουσία με δανεικά δικά μας!!!!
ΕΞΥΠΝΟ!!! ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΡΟΣ
ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Π.Χ
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΕΟΣ). ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΕΞΟΔΟ!!! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΔΑΝΕΙΚΑ!!!


 ΑΝ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ Ή ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΝ, ΤΟ «ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΝ». Η καμπάνα χτυπάει μάλλον για τον ΟΣΕ, τα τρένα μας.


Το προσωπικό που εργάζεται στο Ταμείο θα προέρχεται από τους υπαλλήλους του ίδιου του
περιουσιακού στοιχείου. Δηλαδή, το προσωπικό που θα υποστηρίξει την εκποίηση π.χ. της ΔΕΗ, μπορεί να είναι προσωπικό της ΔΕΗ, το οποίο, όπως προβλέπεται στο κεφάλαιο Ε’ του εφαρμοστικού
νόμου, αν δεν απορροφάται αλλού μέσω ΑΣΕΠ, θα απολύεται. Σαν τον καταδικασμένο σε θάνατο,
που βάζουν τον ίδιο να σκάψει πρώτα το λάκο του και μετά τον εκτελούν!


Να και άλλοι διεΘνείς «παρατηρητές». Υπάλληλοι ξένων οργανισμών μέσα στο Ταμείο που θα εκποιεί ελληνική περιουσία. Ποιοι άραγε θα είναι αυτοί; Τι ρόλο θα παίζουν;


Η ΤΡΟΪΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ.
Τρομερά επικίνδυνο, αν το σκεφτεί κανείς, τι αυθαιρεσίες μπορούν να γίνουν. Εκτός των
άλλων, εφόσον οι διοικητές τους θα είναι πια «εντολοδόχοι» του Δ.Σ. του Ταμείου, θα μπορούν να τους διατάσσουν να αυξήσουν τα τιμολόγια του ρεύματος και του νερού, τα διόδια, τα εισητήρια λεωφορείων κλπ κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ
ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΙ).

ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ της ΤΟΠΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!! Π.Χ ΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ, ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ, ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ








 ...Μπορεί να προστεθούν εκ των υστέρων.
Δηλαδή εάν ξεχάσαμε και κανένα ακίνητο, θα το προσθέσουμε αργότερα... 16
αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της επένδυσης έτσι ώστε να
εξασφαλίζεται η βέλτιστη δυνατή σχέση μεταξύ των χωροταξικών επιλογών
και των οικονομικών και δημοσιονομικών στόχων για την αξιοποίηση της
δημόσιας περιουσίας.
2. Δεν επιτρέπεται η αξιοποίηση δημοσίων ακινήτων, τα οποία εμπίπτουν στο
σύνολό τους σε οικότοπους προτεραιότητας, σε περιοχές απόλυτης
προστασίας της φύσης και προστασίας της φύσης που καθορίζονται κατά τις
διατάξεις των άρθρων 19 παράγραφοι 1 και 2 και 21 του ν. 1650/1986 (Α΄
160), όπως ισχύει, σε πυρήνες εθνικών δρυμών και σε διατηρητέα μνημεία
της φύσης.
3. H αξιοποίηση δημοσίων ακινήτων στα οποία περιλαμβάνονται χώροι που
προστατεύονται από την κείμενη περιβαλλοντική και αρχαιολογική νομοθεσία
λόγω του ειδικού χαρακτήρα τους, όπως είναι ιδίως ζώνες προστασίας
αρχαιολογικών χώρων, ιστορικοί τόποι, φυσικά πάρκα και περιοχές
οικοανάπτυξης, πραγματοποιείται σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους και
περιορισμούς που θέτουν οι σχετικές διατάξεις.
4. Η αξιοποίηση δημοσίων ακινήτων που εμπίπτουν σε Ζώνες Ειδικής
Προστασίας (Ζ.Ε.Π.) της ορνιθοπανίδας της οδηγίας 79/409/ΕΟΚ ενεργείται
μόνον εφόσον επιτρέπεται από τα υφιστάμενα ειδικά νομικά καθεστώτα
προστασίας τους και υπό τους όρους και προϋποθέσεις που θεσπίζουν τα
καθεστώτα αυτά.
Β. Γενικές χρήσεις γης
Τα δημόσια ακίνητα που προβλέπονται στο προηγούμενο άρθρο και τα οποία
βρίσκονται σε περιοχές εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και εκτός ορίων
οικισμών προ του 1923 ή κάτω των 2.000 κατοίκων μπορούν να υπάγονται,
σύμφωνα με το γενικό προορισμό ανάπτυξης και αξιοποίησής τους, στις
ακόλουθες γενικές κατηγορίες χρήσεων γης:
1. Τουρισμός – Αναψυχή
Στα ακίνητα που έχουν ως γενικό προορισμό τον τουρισμό - αναψυχή,
επιτρέπονται:
α) Τουριστικά καταλύματα (κύρια και μη κύρια, σύνθετα τουριστικά
καταλύματα κλπ)
β) Ειδικές τουριστικές υποδομές και λοιπές τουριστικές εγκαταστάσεις
(συνεδριακά κέντρα, γήπεδα γκόλφ, υδροθεραπευτήρια κλπ)
γ) Τουριστικοί λιμένες - μαρίνες
δ) Κατοικία
ε) Εμπορικά καταστήματα, καταστήματα παροχής υπηρεσιών
στ) Καζίνα
ζ) Κοινωνική πρόνοια
η) Αθλητικές εγκαταστάσεις
θ) Πολιτιστικές εγκαταστάσεις
ΑΠΟ ΤΟ  «ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ» ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ (Π.Χ. ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΥΜΟΙ)
 ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ,
ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΚΛΠ. π.Χ. ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩΛΗΘΕΊ Η ΙΔΙΑ Η ΑΚΡΌΠΟΛΗ, ΑΛΛΑ Π.Χ. ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ Ή ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΗΡΩΔΟΥ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ» ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.




Η παράγραφος αυτή αναφέρεται στις επιτρεπόμενες χρήσεις που μπορούν να έχουν ακίνητα του δημοσίου που πωλούνται από το Ταμείο και βρίσμονται εκτός σχεδίου πόλεως. ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ: και Θρησκευτικοί χώροι, πολιτιστικά κέντρα κλπ. θα μπορεί π.χ. ένας αμφιβόλου προέλευσης ξένος ιδιωτικός ή κρατικός φορέας να αγοράσει γη του Δημοσίου και να ανεγείρει ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ένα θρησκευτικό χώρο (π.χ. Τζαμί, βουδιστικό μοναστήρι
κλπ κλπ) ή να μετατρέψει προς αυτό τον σκοπό ένα ήδη υπάρχον κτίριο που ανήκει στο Δημόσιο.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ
ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΧΤΙΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ: Π.χ για 4 στρέμματα εκτός σχεδίου ένας ιδιώτης σήμερα κτίζει 200 τ.μ ενώ εδώ προβλέπονται 800 – 1600 τ.μ!!


Με απλά Προεδρικά διατάγματα, μπορούν να τροποποιούνται χρήσεις γης , ρυμοτομικά σχέδια, ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμισης προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αγοραστές!!
Δηλαδή, εν ονόματι των δανειστών καμία σημασία δεν έχουν οι πολεοδομικές διατάξεις και γενικά
παραμερίζονται όλοι οι νόμοι του ελληνικού κράτους να βολευτούν αυτοί. ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΙΛΑΝΕ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ...ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ ΑΥΤΑ ΤΟ ΣτΕ;


Ο επενδυτής κατόπιν αιτήσεώς του μπορεί να ζητά να εκτελεστούν και συνοδά έργα υποδομής. Ποιος τα πληρώνει αυτά; Προφανώς όχι ο επενδυτής αλλά το ΔΗΜΟΣΙΟ. Δηλαδή, για ό,τι επένδυση αποφασίσει αυτός πρέπει ΕΜΕΙΣ να του πληρώσουμε και όλες τις υποδομές!!



Και φυσικά η απόφαση για το εάν θα πραγματοποιηθούν τα «αναγκαία συνοδά έργα» υποδομών ανήκει στο Κεντρικό Συμβούλιο για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας, δηλαδή έμμεσα στους δανειστές. Δεν είναι οι προβλεπόμενοι από τον μέχρι στιγμής ισχύοντα νόμο φορείς .


ΞΕΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΓΙΑΛΟΙ!! Αυτό που ισχύει ως δίκαιο από την εποχή του Ιουστινιανού,
ότι οι ακτές είναι αποκλειστικά προς χρήση του Λαού, το καταργούν τώρα οι Τροϊκανοί!




Τους παραδίδουμε αποκλειστική χρήση του αιγιαλού. Θα πουλήσουν ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.



ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, ΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ (ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΗΣ
ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΩΝ ΑΙΓΙΑΛΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ.) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ.


ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ

1)ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ,

2)ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ Η ΑΓΟΡΑ,

3) ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΦΕΣΗ

4) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ  ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΡΚΟΥΝ...







Δεν υπάρχουν σχόλια: