Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Καταγραφή τηλεφωνικής συνομιλίας

Ένας καλός τρόπος για να προστατεύσει τα συμφέροντά του ο δανειολήπτης, είναι να καταγράψει (ηχογραφήσει) τις τηλεφωνικές συνομιλίες του με εταιρίες είσπραξης (ενημέρωσης) ή υπαλλήλους τραπεζών.

Ποινικός Κώδικας, άρθρο 370Α


Παραβίαση του απορρήτου των τηλεφωνημάτων και της προφορικής συνομιλίας





Απαιτείται συναίνεση του συνομιλητή, δηλαδή μόλις δεχθούμε τηλεφώνημα και ο συνομιλητής μας πει ότι τηλεφωνεί εκ μέρους τράπεζας, εισπρακτικής κλπ, τον διακόπτουμε και του λέμε ότι από αυτή τη στιγμή η συνομιλία καταγράφεται με τη συναίνεσή του.
Αν μας πει ότι είναι παράνομο, τότε απαντούμε ότι χωρίς τη συναίνεσή του για καταγραφή της συνομιλίας, σύμφωνα με το άρθρο 370Α του ποινικού κώδικα, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τη συνομιλία και κλείνουμε.
Αν συναινέσει, τότε του ζητάμε να επαναλάβει καθαρά το ονοματεπώνυμό του, την εισπρακτική εταιρεία που εργάζεται, τον αριθμό μητρώου αυτής, την τράπεζα που εκπροσωπεί και την ημερομηνία και ώρα κλήσης. Αν τα πει όλα αυτά, συνεχίζουμε τη συνομιλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: